فردی که در پی نزاع دسته جمعی جوانی 35 ساله را با ضرب چاقو به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام با اعلام این خبر گفت : کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده میدانی سه نفر از عوامل نزاع را در عملیات های مجزا دستگیر کردند.

سرهنگ محمد یزدانی افزود: در بررسی های اولیه در محل حادثه مشخص شد که جوانی 35 ساله در پی درگیری با چهار مرد جوان با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده که با دستور قاضی قتل، جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ یزدانی ادامه داد: در بازجویی های به عمل آمده از این افراد مشخص شد مقتول بایکی از این افراد به نام امیرحسین در پی اختلافات خانوادگی در محل حادثه درگیر که امیرحسین با رها کردن موتورسیکلتش از محل می گریزد.

او در ادامه با بیان اینکه امیرحسین به اتفاق سه تن از دوستانش برای پس گرفتن موتور سیکلت به محل مراجعه می کنند اظهار کرد: این چهار نفر با مقتول درگیر شده و یکی از این افراد به نام محمود(20 ساله تبعه افغانی که متواری است) با چندضربه چاقو او را به قتل می رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام اظهار داشت: متهم به قتل در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به قتل خود اعتراف کرد.

سرهنگ یزدانی خاطرنشان کرد: قاتل و سه همدستش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام // م ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.