این زندان‌ها در ردیف عجیب ترین زندان های دنیا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، این زندان‌ها در ردیف عجیب ترین زندان های دنیا قرار دارند.

1.    زندان سن پدرو: در این زندان افراد پولدار می‌توانند هر آنچه می‌خواهند بخرند. جالب است بدانید این زندان به راحتی و بدون نیروهای امنیتی اداره می‌شود. زندانیان قوانین را خود تعیین می‌کنند و حتی بعضی زندانیان فرزندانشان را به داخل زندان آورده و با آن‌ها زندگی می‌کنند.

زندان‌های 5 ستاره دنیا را ببینید+تصاویر

2.    زندان لوبن: این زندان بیشتر شبیه هتل یا ادارت دولتی است تا زندان. این زندان که در استرالیاست به زندان 5 ستاره شهرت دارد. زندانیانی که در این زندان زندگی می‌کنند، می‌توانند به راحتی به خارج و جاهای مختلف این زندان بروند البته با فاصله‌ای از زندان میله‌هایی برای جلوگیری فرار زندانیان وجود دارد.

زندان‌های جالب اما غیراستاندارد

3.    زندان فورتزا میدسا: این زندان که در ایتالیاست غذا با بهترین کیفیت را برای زندانیان سرو می‌کند. البته خود زندانیان که دست پخت خیلی خوبی دارند، غذاها را درست می‌کنند.

زندان‌های جالب اما غیراستاندارد

4.    کرسو چتوما: زندانی در مکزیک است که مسئولان آن روش جدیدی را ابداء کردند. آن‌ها با خوشنت داخل زندان مشکلی ندارند و از زندانیان می‌خواهند در صورت هرگونه اختلاف به رینگ بوکس بیایدند و با هم مبارزه کنند.

زندان‌های جالب اما غیراستاندارد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
نتیجه اش بهتر از محدود کردن آدمهاست داخل میله،طرف بهتر میفهمه چه آزادی رو از دست داده،
ولی برعکس زندانهای سخت مثل جمله رستگاری در شاوشنگ هست ک میگه اولش ترس داری بعد بهش عادت میکنی و بعد زندگی میکنی تا جایی که نمیتونی ازش دل بکنی،
آخرین اخبار