رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری دو دیدار حساس در ارومیه و مشهد پیگیری خواهد شد، دو دیداری که در صورت شکست میزبان‌ها می‌تواند تعیین کننده فینالیست‌ها باشد.

شهرستانی‌ها محکوم به بُرد/ تکلیف فینالیست‌ها مشخص می‌شود؟ به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، یادواره 200 شهید والیبالیست، به روزهای حساس خود رسیده است. جایی که پس از برگزاری نخستین دیدارهای مرحله دوم پلی آف  عصر فردا شاهد برگزاری دو دیدار حساس در شهرهای ارومیه و مشهد خواهد بود.

در بین چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی، تیم‌های تهرانی در بازی نخست موفق‌تر عمل کردند و با کسب دو پیروزی شیرین خانگی حالا برای حضور در فینال تنها به یک پیروزی دیگر نیاز دارند. 
تیم شهرداری ارومیه در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی در خانه والیبال تهران میهمان شاگردان اکبری در تیم پیکان بود. بازیکنان شهرداری ارومیه با وجود یک نمایش عالی در این دیدار در پایان با حساب 3 بر یک نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند تا حالا برای بقا در این مرحله و زنده نگه داشتن امیدشان برای حضور در فینال مجبور به شکست پیکان در ارومیه باشند.

 شاگردان جهانگیر سیدعباسی ، عصر فردا و از ساعت 17 در سالن غدیر ارومیه در حالی که به احتمال فراوان از حمایت پرشور هواداران بی‌شمار خود بهره‌مند خواهند بود مقابل پیکان صف آرایی خواهند کرد. ابراهیم فیروزی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت و قادر صادقی به عنوان داور دوم فیروزی را در امر قضاوت یاری خواهد کرد.

دیگر دیدار دور برگشت نیمه نهایی پلی‌آف را ثامن الحجج خراسانی در مشهد میزبانی خواهد کرد، که به نحوه قضاوت داوران دیدار رفت اعتراض بسیاری داشت. ثامنی‌ها در تهران با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم پرستاره بانک سرمایه شکست خوردند. بانک سرمایه در حالی موفق به کسب این پیروزی خانگی شد که به نظر می‌رسید نحوه قضاوت داوران کمی ناعادلانه بوده باشد.

 با این حال این نتیجه رقم خورد و حالا شاگردان جبار قوچان نژاد کار سختی مقابل بانک سرمایه در مشهد خواهند داشت. ثامنی‌ها جایی برای اشتباه کردن مقابل تیمی که برای قطعی کردن حضورش در فینال راهی مشهد شده است ، ندارند و این کارشان را دشوارتر خواهد کرد. دیدار دو تیم ثامن الحجج خراسان و بانک سرمایه از ساعت 17 و در سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد. دیداری که قضاوت آن بر عهده محمد شاهمیری و وحید پورکاشیان خواهد بود.

این دو دیدار در حالی برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی دو تیم میهمان کار به بازی سوم کشیده نخواهد شد و شاهد فینالی کاملا تهرانی خواهیم بود. اما در صورت پیروزی میزبانان ، تکلیف دو تیم نهایی در بازی سوم مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
ارومیه قهرمانه
آخرین اخبار