سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان با انتقاد از وضعیت قضاوت داوران گفت: بهتر است کمیته داوران برای انتخاب داور هر دیدار دقت نظر بیشتری به خرج دهد.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   درباره دیدار تیمش مقابل بانک سرمایه در مشهد گفت: شرایط بد بازی رفت در تهران روحیه تیم ما را با کمی مشکل مواجه کرده است. آن هم در حالی که اگر قضاوت عادلانه‌ای انجام می‌شد شرایط برای ما بسیار متفاوت بود.
وی با بیان این مطلب که تیم ثامن در مشهد محکوم به پیروزی است گفت: تیم‌هایی مثل تیم ما که با وجود شرایط بد از لحاظ مالی و مشکلات مختلف با تکیه بر توانمندی و تلاش به این مرحله می‌رسد، منصفانه نیست که رفتار اینچنینی از سوی داوران نصیبش شود.
سرمربی تیم ثامن ادامه داد: تیم ما از لحاظ فنی بازی خوبی در تهران ارائه داد و با وجود اینکه از لحاظ مهره نسبت به تیم حریف در سطح پایین‌تری قرار داشت، اما نشان داد که وضعیت خوبی دارد. تیم بانک سرمایه به سختی و با اشتباهات متعدد داوری توانست تیم ما را شکست دهد.
قوچان نژاد با بیان این مطلب که در مشهد به دنبال پیروزی خواهند بود، افزود: قطعا از امتیاز میزبانی استفاده خواهیم کرد و تمام تلاش ما این خواهد بود که اجازه ندهیم حریفمان دست پر سالن مهران مشهد را ترک کند.
وی در پایان با انتقاد از وضعیت داوری و انتخاب داوران برای دیدارهای حساس لیگ گفت: بهتر است کمیته داوران دقت نظر بیشتری برای انتخاب داوران در مرحله حساسی مانند پلی آف داشته باشد. داور باید در حد و اندازه یک مسابقه باشد تا شرایط حق و ناحق کردن پیش نیاید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار