رئیس ستاد توانمند سازی زنان شهرداری تهران با اشاره به برپایی هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: 86 برند از تولید کنندگان کوثر در این نمایشگاه ثبت نام کرده و 25 درصد از 2569 سر پرست خانوار این نمایشگاه را حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فهیمه فیروزفر رئیس ستاد توانمند سازی زنان شهرداری تهران در نشست خبری که به مناسبت هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه وب سایتی به نام زنان راه اندازی می‌شود که در آن همه کوثرها و شرکت‌ها عضو این وب سایت هستند.

وی با بیان این که تا شهریور سال آینده که نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی برگزار می‌شود از این وب سایت خرید آنلاین انجام می‌شود، افزود: امسال رفتار غرفه دارها از نظر کیفیت و قیمت محصول بررسی می‌شود.

رئیس ستاد توانمند سازی زنان شهرداری تهران با بیان این که به دلیل تخلف در نمایشگاه قبلی 10 شرکت کننده را از این نمایشگاه حذف کرده‌ایم، تصریح کرد: در هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی 10شرکت کننده جدید به این نمایشگاه اضافه شد.

فیروز فر با تاکید بر این که امسال 36 غرفه زنان، 21 غرفه مردانه، 13 غرفه کودک، 13 غرفه صنایع دستی، 2 غرفه کالای خواب، 2 غرفه حجاب در این نمایشگاه حضور دارند، یادآور شد: 86 برند از تولید کنندگان کوثر در این نمایشگاه ثبت نام کرده و 25 درصد از 2569 سر پرست خانوار این نمایشگاه را حمایت می‌کنند.

رئیس ستاد توانمند سازی زنان شهرداری تهران با بیان این که وب سایت زنان برای حفظ ارتباط بین تولید کننده و شرکت کننده‌ها است، افزود: عرضه مستقیم قیمت‌ها مناسب تر بوده و 36 غرفه  پوشاک در فضای بیرونی این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برجام و اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: این نمایشگاه بر اساس تولید داخلی و کاهش لوازم خارجی به ایران است.

فیروز فر با بیان این که یک مرکز زیور آلات در پیاده راه 17 شهریور برپا کرده‌ایم،  تصریح کرد: کسانی که تمایل به دوره‌های زیور آلات دارند می‌تواند در این مرکز ثبت نام کنند چرا که آموزش در این مرکز 30 درصد ارزان‌تر از مراکز دیگر  است.

رئیس ستاد توانمند سازی زنان شهرداری تهران با بیان این که به تمام  مدیر کل امور بانوان استان‌های سراسر کشور آموزش‌ها ارائه و تجربیات خود را در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم، گفت: با وزارت صنعت ، معدن و تجارت نشستی در خصوص همکاری با آن‌ها داشته‌ایم.

فیروز فر با بیان این که تمام زنان سرپرست خانوار منطقه 12 به شهرداری مراجعه کرده‌اند، تاکید کرد: 20 هزار نفر ثبت نام کرده بودند، اما تنها 6 هزار نفر از آن‌ها تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

گفتنی است ؛ هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از 11 اسفند الی 23 اسفند ماه از ساعت 9 صبح الی 21  در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار