مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 گفت: با همت شهرداری منطقه5 نمایشگاه زنان وتولید ملی با حضور تولیدکنندگان مراکز کوثر افتتاح شد.

راضیه کمانی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه5 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به حضور فعال پرسنل و خانه‌های کوثر منطقه5 در نمایشگاه زنان و تولید ملی اظهارکرد: در راستای نشان از موفقیت مرکز توانمندسازی بانوان، مرکز کوثر شاغل در منطقه5 در نمایشگاه ملی وتولید زنان اقدام به برگزاری 2غرفه با محوریت تولید مانتو سنتی، محصولات حجاب و عفاف و غیره در بوستان گفتگو می‌کند.

وی با اشاره به لزوم تقویت اعتماد به نفس و پشتوانه ارزشی بانوان منطقه5 تصریح کرد: بانوان باید به این باوربرسند که پی سرپرست بودن نمی‌توانند مانع از فعالیت آنان در جامعه شود.

کمانی افزود: بانوان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه و ستون اصلی خانواده هستند که این باعث می‌شود هیچ مانعی برسر راه موفقیتشان قرار نگیرد و به طور کلی مشخص شده است که امور بانوان را از طریق توانمندسازی به خودشان واگذار کرد.

مدیر امور بانوان منطقه5 بیان کردک به منظور بازدید از نمایشگاه مذپور جمعی از پرسنل بانوان منطقه5 با حضور خود موجب تقویت روحیه فروشندگان و تولیدکنندگان شده و به خرید از غرفه‌های مختلف پرداختند.

وی در پایان گفت: جشنواره زنان و تولید ملی از 12تا22 اسفند ماه از ساعت 10تا21 در محل دائمی نماشگاه‌های تهران واقع در بوستان گفتگو مهمان قدوم پایتخت نشینان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بوستان ، گفتگو ، کوثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار