مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد
به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری بعد از 3 سال با حضور نصراله سجادی معاون ورزشی و قهرمانی وزارت ورزش، علی مرادی و اعضای مجمع در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این نشست بعد از 3 سال با حضور اعضای مجمع صورت گرفت و درباره شفاف سازی همه امور فدراسیون بود و خوشبختانه با حضور بسیار خوبی روبرو شد و بسیاری از موارد مطرح شد و گفتگوهایی در این زمینه صورت گرفت.

وی تصریح کرد: روسای یکی دو استان در این مجمع حضور نداشتند برای من سوال بود که چرا آن‌ها حضور پیدا نکردند.

مرادی در خصوص وضعیت تیم ملی افزود: حال و روز ملی پوشان خوب است آن‌ها هم اکنون در اردوی کیش هستند و زیر نظر حسین توکلی تمرین می‌کنند.

وی درباره رقابت‌های المپیک ریو گفت: المپیک برزیل را پیش رو داریم که تابستان سال آینده در ریو برگزار خواهد شد و شرایط سختی در این رقابت‌ها وجود دارد و بهترین‌های این ورزشی روی تخته خواهند رفت. با شرایط خوبی که در تیم ملی حاکم است امیدوارم نتایج شایسته‌ای در این مسابقات کسب کنیم.

مرادی تاکید کرد: هم اکنون حمایت‌های خوبی از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی از تیم ملی کشورمان می‌شود دو شرایط بهتر شده است اما تا شرایط عالی بودن فاصله داریم.

مرادی درباره شرایط بهداد سلیمی اضافه کرد: این وزنه بردار خوب کشورمان روند خوبی را طی می‌کند و همکاری خوبی با تیم بازپروری و بازتوانی کمیته پزشکی و فدراسیون پزشکی ورزش دارد و تلاش زیادی می‌کند تا هرچه سریع‌تر از این مصدومیت رهایی یابد و به المپیک برسد.

وی عنوان کرد: ما قهرمانان خوبی نظیر سلیمی، رستمی و سهراب مرادی و بهادر مولایی و دیگر جوانان برومند داریم که می‌توانند در المپیک وزنه بزنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزنه برداری رشته زودبازدهی نیست و روی رده نوجوانان و جوانان کار می‌شود و استعدادیابی و توجه به پایه‌ها صورت می‌گیرد.

نصراله سجادی معاونت ورزش و قهرمانی وزارت ورزش درباره این مجمع گفت: عملکرد سال 94 و تقویم سال 95 ارائه و گزارشی از خزانه، بازرسی فدراسیون و عملیاتی سال 94 مطرح شد. برگزاری مجامع فدراسیون خوب است و کمک می‌کند که از نزدیک با ورزش‌های استان‌ها آشنا شویم.

وی در ادامه گفت: توزیع پول برای استان‌ها بر اساس توافق‌نامه 15 درصدی است که از سوی وزارت ورزش تعلق می‌گیرد.

سجادی اشاره کرد: مجمع فدراسیون وزنه‌برداری 3 سال بود برگزار نشده است و تلاش می‌کنیم در فاصله باقی‌ مانده همه مجامع سالیانه را برگزار کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار