داود باقری معتقد است پس از عمل جراحی روی پای بهداد سلیمی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده خود دست یافتیم و امیدواریم با روحیه و انگیزه قوی ترین مرد جهان این پروسه درمانی تا پایان پیش رود.

به گزارش خبرنگار  سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان داود باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری معتقد است پس از عمل جراحی روی پای بهداد سلیمی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده خود دست یافتیم و امیدواریم با روحیه و انگیزه قوی ترین مرد جهان این پروسه درمانی تا پایان پیش رود که بهداد 25 اسفند با سایر وزنه برداران تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آغاز کند.
 داود باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در خصوص مراحل درمان قوی ترین وزنه بردار جهان پس از عمل جراحی روی پای آسیب دیده اش گفت: ابتدا از روند درمان بهداد راضی هستیم و بهداد به طور حرفه ای خود را در اختیار تیم پزشکی قرار داده است. ارتباط خوبی با تیم پزشکی از جمله؛ متخصص تغذیه، روانشناس، فیزیوتراپ و پزشک معالج دارد. وی در خصوص استفاده کوچک ترین دارو از پزشک خود اجازه می گیرد.سلیمی موبه مو دستورات پزشکان را گوش فرا می دهد و با هوشیاری مثال زدنی برای هر چه زودتر بازگشتن به میادین تلاش می کند.
رییس کمیته پزشکی فدراسیون ادامه داد: در مرحله بعد، پروتکلی با سرمربی، جراح، فیزیوتراپ، متخصص تغذیه، بدنساز داشتیم و طبق نحوه درمان و تمرینات طراحی شده به اهداف از قبل تعیین شده خود رسیده ایم.در حال حاضر وزن بدن و سایرعوارض جانبی بعد از عمل جراحی را کنترل کرده ایم .بهداد سلیمی هم اکنون تمرینات بدنسازی و بالاتنه را شروع کرده است. در وضعیت مناسب که رباط مستحکم شد و خودش را گرفت، تمرینات پایین تنه به مدت 10 روز ادامه می دهیم. در روز 25 اسفند او را تحویل اردوی تیم ملی وزنه برداری می دهیم ولی همچنان مراقبت های ادامه دارد تا اجازه دهیم درفروردین تمرینات پرفشار را آغاز کند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار