معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شهرداری اصفهان به عنوان مرجع فناوری علم نوین در کشور معرفی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سورنا ستاری در مراسم انعقاد تفاهم نامه طرح جایگزینی موتورسیکلت های های برقی بین شهرداری اصفهان و معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: اصفهان پس از تهران بزرگترین مرکز ترددهای علمی و تحقیقاتی است.

وی با بیان اینکه شهردار اصفهان زمینه فعالیت های علمی و تحقیقاتی را در این شهر فراهم کرده است، افزود: بسیاری از مسائل به دست خود مردم و با علم و دانش حل می شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: مشکلات شهرداری اصفهان تنها با علم و دانش حل می شود و قرار نیست خارجی ها مشکلات ما را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات زیست محیطی با همکاری شهرداری و سازمان محیط زیست رفع می شود، اظهارکرد: راه حل های زیست محیطی به دست خودمان است و باید با استفاده از راه حل های بومی مشکلات را حل کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه اصفهان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری است، گفت: اصفهان دارای پیشینیه تاریخی زیادی است و پتانسیل های بسیاری برای تجاری سازی دارد.

ستاری تاکید کرد: اصفهان در حوزه صنایع دستی، گردشگری و IT نیز به عنوان یک پایلوت بزرگ شناخته می شود.

بنا بر این گزارش با امضای تفاهم نامه طرح "فتح" و جایگزینی موتورسیکلت های برقی به جای موتورسیکلت ها با سوخت فسیلی، می توان گفت پس از پیگیری تک پمپ ها در سطح شهر اصفهان، این دومین گام موثری است که شهرداری اصفهان در راستای مسایل زیست محیطی برداشته است. 



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.