اصفهان؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با سازمان بهره وری انرژی ایران

تفاهم نامه همکاری فی مابین فرمانداری کاشان، دانشگاه کاشان و شهرداری کاشان با سازمان بهره وری انرژی ایران منعقدشد.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: مفاد این این تفاهم نامه همکاری در زمینه اجرای شبکه هوشمند و پایلوت شهرک هوشمند در دانشگاه کاشان و زمینه سازی در جهت تبدیل کاشان به شهر هوشمند است.
عباس زراعت با اشاره به‌اینکه دانشگاه کاشان دارای زیر ساخت های مناسبی جهت اجرای میکرو گرید هوشمند با داشتن نیروگاه  در مدار یک مگاواتی سی سی اچ پی و واحد فعال تولید برق خورشیدی 15 کیلو واتی است افزود: لذا با طراحی سیستم کنترل و اجرای آن هم زمان با نصب تجهیزات اندازه گیری می توان میکرو گرید هوشمند دانشگاه را به سرعت اجرایی کرد.
وی اظهار داشت: گام بعدی این همکاری توسعه میرو گرید هوشمند به شهرک صنعتی راوند و در نهایت توسعه آن به شهر کاشان در نظر گرفته شده است و طرفهای این توافق تلاش می‌کنند تا در راستای تحقق این هدف همکاری و هماهنگی های لازم انجام شود.
 به‌گفته‌وی، تفاهم نامه همکاری فی مابین فرمانداری کاشان، دانشگاه کاشان و شهرداری کاشان با سازمان بهره وری انرژی ایران شامل 9 ماده در چهار نسخه تهیه و به امضای حسین سجادی مدیر عامل سازمان بهره وری انرژی ایران، دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان، حمیدرضا مؤمنیان فرماندار کاشان و سید محمد ناظم رضوی شهرداری کاشان رسید.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.