مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: بیش از 2 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در روز هفتم اسفند ماه از شبکه های استانی صدا و سیما پخش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ابوالفضل معصومی فر  گفت: معاونت صدای این مرکز در روز هفتم اسفند ماه 960 دقیقه برنامه رادیویی با عنوان «برگه های افتخار» پخش کرد که علاوه بر این 75 دقیقه ارتباط زنده با صدای مراکز استان ها و رادیوهای سراسری برقرار و شور و حال انتخاباتی استان را در این رادیوها منعکس کرد.

وی افزود: معاونت سیمای مرکز قزوین هم 870 دقیقه برنامه تلویزیونی با عنوان «شکوه اقتدار» پخش و در دو ارتباط زنده تلویزیونی به مدت 20 دقیقه حضور حماسی مردم آگاه و ولایت مدار استان قزوین را در پای صندوق های رأی در شبکه های سراسری و بین المللی مخابره کرد.

معصومی فر تصریح کرد: همچنین معاونت خبر مرکز قزوین 28 بسته ی خبری رادیویی و تلویزیونی را به مدت 48 دقیقه از سیما و صدای مرکز قزوین پخش کرد.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین یادآورشد: پخش 13 گزارش رادیویی و تلویزیونی از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین و همچنین تولید 36 دقیقه گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی و ارسال 6 بسته ی خبری صوتی و تصویری به مدت 13 دقیقه به تهران برای پخش از شبکه های رادیویی و تلویزیونی کشوری و بین المللی از دیگر اقدامات معاونت خبر صدا وسیمای مرکز قزوین در روز هفتم اسفندماه برای انعکاس حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار