سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست امروز به اختلافات پیش آمده پایان دادند.

پایان اختلافات مربیان استقلال/اختلافی در کادر فنی آبی پوشان وجود ندارد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بعد از اینکه روز گذشته مجید صالح مربی تیم فوتبال استقلال به یک باره تمرین این تیم را ترک کرد شایعه قهر وی قوت گرفت و شنیده می‌شد اختلاف نظرهایی با مظلومی داشته باشد اما ظهر امروز طی نشستی میان عبدالهی دستیار ویژه افشارزاده مدیرعامل باشگاه، مجید صالح و پرویز مظلومی این اختلاف نظرها حل و فصل شد و به عبارتی طرفین مشکلات را با یکدیگر در میان گذاشتند و به اختلاف ها پایان دادند.

در نشست امروز صحبت‌های لازم میان صالح و مظلومی صورت گرفت و در پایان این دو مربی با روبوسی جلسه را به اتمام رساندند و قرار شد صالح در تمرینات عصر امروز حضور پیدا کند.

صالح در پایان جلسه نیز عنوان کرده است که همیشه در بحث‌های فنی ممکن است اختلاف مستقیم وجود داشته باشد اما به این معنای قهر نیست و مجدد در خدمت استقلال هستم.

سرمربی تیم آبی پوشان نیز پس از پایان جلسه عنوان کرد: که جلسه امروز تنها نشست فنی بود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و بهتر است بگویم هیچ مشکلی با صالح ندارم و در پایان صحبت‌هایش نیز تاکید کرد که در کادر فنی استقلال هیچ اختلافی وجود ندارد و رسانه‌ها بیشتر به این مسائل دامن می زنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار