دستیار ویژه مدیرعامل استقلال ضمن استحقاق آبی پوشان برای کسب برتری مقابل راه آهن حضور هواداران را در افزایش انگیزه بازیکنان موثر دانست.

نصرالله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی امروز آبی پوشان مقابل راه آهن یزدان اظهار داشت :بازی خيلی خوبی را امروز از تيم نظاره گر بوديم و در نيمه دوم نيز بازيكنان بهترين عملكرد را از خود به جای گذاشتند و بايد بگويم حقشان برد بود كه خوشبختانه با پیروزی از زمين مسابقه خارج شدند.
 
وی ادامه داد: جا دارد از زحمات كادرفنی كه آنالیز خوبی را از تيم حريف انجام داده بودند و همچنين كادر پزشكی تيم كه زحمات بسياري بابت رساندن و اماده كردن بازيكنان آسیب دیده كشيدند، قدر دانی كنم و به طور قطع زحمات انها را فراموش نخواهيم كرد.
خوشبختانه با تلاش كادر پزشكی برای بازی آينده مصدومی نخواهيم داشت و تمامی بازيكنان را در اختيار داریم.
 
عبداللهی درباره عملكرد عادل شيحی گفت :با توجه به اينكه شيحی مدت كمی براي تيم به ميدان رفت اما بايد بگويم بازيكن خوبی است و با عملكردی كه از خود به جای گذاشت نشان داد می تواند براي استقلال مفيد باشد و به نوعی به درد استقلال مي خورد .از طرفی شيحي مي تواند به راحتی جای كرار را پر كند.

دستيار ويژه مدير عامل باشگاه استقلال در خصوص حضور هواداران اظهار داشت :از تمامی هواداران كه برای تماشای بازی تيم محبوب خود به ورزشگاه آمده بودند تشكر مي كنم و واقعا حضور ٣٥ هزار تماشاگر باعث مي شود انگيزه بازيكنان نيز بالا برود. اميدوارم بچه ها با بازی خوبشان كاری كنند تا دل هواداران شاد و آنها خوشحال شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار