صیدانلو: میزبان مسابقات جهانی موتور کراس خواهیم بود

جزیره کیش سال آینده میزبان مسابقات جهانی موتور کراس خواهد بود.

محمود صیدانلو رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی در گفت و گو با  خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  گفت : با توجه به جوان بودن جامعه ما ، رشته های موتورسواری و اتومبیل رانی از رشته های مورد علاقه جوانان ایرانی به شمار می رود.

صیدانلو اظهار کرد : موتورسواری و اتومبیل رانی ، حوزه های متنوعی را شامل می شود که در حوزه های زیرساخت ، منابع انسانی و برگزاری مسابقات با کیفیت و استاندارد ، نیازمند برنامه ریزی در راستای رفع کمبودها هستیم.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی افزود : مطالبه درونی فعالیت در رشته های موتورسواری و اتومبیل رانی در کشوروجود دارد و باید ضمن شناخت ظرفیت های موجود ، با انجام برنامه ریزی های واقع بینانه شرایط لازم را چه در حوزه برگزاری مسابقات و چه در زمینه فراهم آوردن شرایط رفاه و اکرام تماشاگران به وجود آورد.

صیدانلو با اشاره به برنامه های سال آینده فدراسیون گفت : برگزاری رقابت های حوزه های مختلف موتورسواری و اتومبیل رانی در استان های مختلف و سرآمد این رشته ها همچون خراسان ، کرمان ، خوزستان و مازندران را در سال آینده در برنامه داریم ضمن اینکه برگزاری 2 رویداد جهانی ؛ مسابقات رالی مهر در شیراز و رقابت های قهرمانی کراس جهان به میزبانی کیش از دیگر برنامه های پیش روی فدراسیون در سال 95 هستند.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی ادامه داد : ایجاد پیست های مختلف استانی و نیز اخذ کرسی های مؤثر در فدراسیون های جهانی از دیگر برنامه های سال آتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی کشور است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار