همتیان:

حضور مسئولان در ورزشگاه باعث دلگرمی ورزشکاران/همگانی کردن رشته موتورسواری

حضور مسئولین در ورزشگاه باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه در جوانان علاقه مند به رشته مهیج و پرطرفدار موتورسواری است.

مهرداد همتیان رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مسابقات قهرمانی کشوری موتور ریس که صبح امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، با بیان این مطلب اظهار داشت: حضور مسئولین فدراسیون در جایگاه VIP باعث دلگرمی ورزشکاران است و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان می شود.
 
وی ادامه داد: امروز جمعه سی ام بهمن ماه، پنجمین دور مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور در چهار کلاس 125 سی سی، 250 سی سی، 600 سی سی و 1000 سی سی به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
 
همتیان ادامه داد: در این رقابت ها شرکت کننده ها از استانهای مختلف حضور داشتند و جوایز ارزنده ای توسط فدراسیون و حامیان مالی به نفرات برتر اهداء شد.
 
رئیس هیأت استان تهران تصریح کرد: در دو کلاس 600 و 1000 سی سی شاهد رقابت خیلی جالبی بین نفرات اول و دوم بودیم که این رقابت دیدنی تا دور پایانی مسابقه وجود داشت.
 
همتیان افزود: در کلاس 600 سی سی مهدی نعیمی از خراسان و مجتبی امیری با هم رقابت داشتند و در کلاس 1000 سی سی نیز دو نفر اول و دوم مهدی جابری و ساسان اکبری که هر دو از استان تهران بودند تا لحظه آخر با هم رقابت نزدیکی داشتند که با اختلاف خیلی کمی از هم توانستند از خط پایان عبور کنند.
 
وی خاطرنشان کرد : حضور مسئولین فدراسیون در جایگاه VIP باعث دلگرمی ورزشکاران بود و اهداء جوایز هم توسط دبیر فدراسیون و چند تن دیگر از مسئولین فدراسیون و هیات استان تهران به نفرات برتر صورت گرفت.
 
همتیان با اشاره به اهمیت این رشته مهیج در بین جوانان تصریح کرد : با توجه به گرایش جوانان به رشته موتورسورای و همچنین علاقه و استعدادهای فراوانی که در کشورمان در این رشته بین نسل جوان وجود دارد، هیأت تهران در پی فراهم کردن شرایطی است تا این رشته مهیج همگانی شود و جوانان بیشتری از هر طبقه مالی بتوانند در این رشته فعالیت کنند تا شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان کشورمان و پیشرفت این رشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار