از نفرات برتر مسابقات ورزشی که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در بین کارکنان جهادکشاورزی آذربایجان غربی برگزارشد، با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، با اهدای حکم قهرمانی و هدایایی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در مراسم اهدای جوایز نفرات برتر این مسابقات ،گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در رشته های طناب کشی و فوتسال بین آقایان و دو میدانی و دارت بین بانوان شاغل در سازمان برگزارشد.

عسگر رضایی افزود: این مسابقات در راستای اهداف سازمان در جهت ارتقای سطح سلامت عمومی و توسعه ورزشهای همگانی در بخش آقایان و بانوان در سالن ورزش شهید موسوی از مورخه 13 بهمن لغایت21بهمن ماه برگزار شد .

وی گفت: این دوره از مسابقات در رشته طناب کشی با حضور هشت تیم متشکل از 60 نفر از آقایان برگزار شد و 3 تیم موفق به کسب رتبه برتر شدند که به ترتیب تیمهای معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی تیم اول، مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی تیم دوم و واحد دبیرخانه ( معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ) نیز مقام تیم سوم را کسب کردند.

رضایی ادامه داد: در رشته فوتسال نیز با حضور هشت تیم متشکل از 80 نفر از آقایان برگزار شد و 3 تیم موفق به کسب رتبه برتر شدند که به ترتیب تیم فوتسال شهید کشتگر تیم اول، تیم شهید موسوی تیم دوم و تیم شهدای منابع طبیعی نیز مقام تیم سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: رشته های دارت و دو میدانی نیز در دو مقطع سنی بالای 35سال و زیر 35 سال بین بانوان با حضور بیش از 80 نفر از کارکنان بخش های مختلف سازمان برگزار شد و در پایان این مسابقات به نفرات برتر حکم قهرمانی و هدایایی اعطا شد

انتهای پیام/ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.