ارومیه؛

پایان مسابقات طناب کشی آذربایجان غربی با قهرمانی تیم سردشت

مسابقات طناب کشی قهرمانی بزرگسالان آذربایجان غربی با قهرمانی تیم سردشت در شهرستان بوکان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مسابقات طناب کشی قهرمانی استان به صورت دوره ای و در دو مرحله در بوکان برگزار شد و در دوره دوم و پایانی این مسابقات، روز جمعه تیم شهرستان سردشت به مقام نخست دست پیدا کرد و تیم های بوکان و نقده نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند.

دور دوم این مسابقات با حضور شش تیم بوکان الف و ب، سردشت، ارومیه و نقده الف و ب برگزار شد که در مرحله پایانی، تیم ارومیه حضور پیدا نکرد و مسابقات با شرکت پنج تیم برگزار شد.

در این مرحله، تیم های شرکت کننده به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم شهرستان سردشت با کسب بیشترین امتیاز به عنوان قهرمان مسابقات انتخاب شد.

تیم سردشت به عنوان نماینده آذربایجان غربی در مسابقات کشوری این رشته ورزشی حضور پیدا می کند.

مسابقات طناب کشی آذربایجان غربی در سالن بدنسازی آراسته فر بوکان با حضور 12 تیم از هفت شهرستان از جمله ارومیه، نقده الف و ب، سردشت، مهاباد الف و ب، میاندوآب، تکاب و بوکان الف و ب در دو مرحله برگزار شد.

مرحله نخست این مسابقات با حضور تیم های شرکت کننده در سه گروه چهار تیمی برگزار شد که در پایان، شش تیم شامل تیم های بوکان الف و ب، نقده الف و ب، ارومیه و سردشت به مرحله بعدی صعود کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.