رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل گفت: برگزاری فروش فوق العاده در آجیل فروشی ها کار سختی است و هیچ آجیل فروشی در طرح فروش فوق العاده شرکت نمی کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   مصطفی احمدی اظهار کرد: تمامی اجناس به وفور در بازار وجود دارد و هیچ مشکلی از بابت کمبود جنس در شب عید نداریم.
 
وی از افزایش تیم های بازرسی توسط اتحادیه خشکبار و آجیل فروش به منظور رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد و با انتقاد به برگزاری نمایشگاه های بهاره گفت:اکنون در حال قیمت گذاری اجناس قابل عرضه ی نمایشگاه بهاره در محدوده حکیمیه، پاک ارم و بوستان ولایت هستیم.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل در مورد نحوه ی قیمت گذاری اجناس در نمایشگاه‌های بهاره تاکید کرد: قیمت اجناس ما براساس عرضه و تقاضا، رویت و همچنین مقدار کم و زیاد آن تعیین می شود بنابراین قیمت مصوب نداریم.
 
وی افزود: سعی می شود تا قیمت گذاری اجناس در نمایشگاه های بهاره نسبت به خرده فروشان در سطح شهر 5 تا 10 درصد ارزان تر باشد.
 
این فعال بخش خصوصی اظهار داشت: نرخ سود خرده فروشان فقط 10 درصد است اما اکنون به ما نامه می زنند که 10 درصد تخفیف روی اجناس داشته باشید درحالیکه با نرخ مالیات 16 درصدی ، نباید توقع داشت که آجیل فروش در طرح فروش فوق العاده شرکت کند.
 
احمدی تصریح کرد: به تمامی آجیل فروشان اعلام کردیم که در طرح فروش فوق العاده شرکت کنند اما هیچ آجیل فروشی از طرح فروش فوق العاده استقبال نکرد.
 
 
منبع:تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.