معاون توسعه مشارکت های مردمی استان گفت:از اسفندسال گذشته تا پایان بهمن ماه امسال، 24میلیارد ریال کمک های مردمی زنجانی ها به صورت نقدی و غیر نقدی بود .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛رضا حسنلو با اشاره به 24میلیارد ریال کمک های مردمی در سال گذشته گفت :بخشی از این کمک ها در پایگاه های کمیته امداد،بخشی در مساجد و بخش دیگری نیز در مدارس جمع آوری شده است.

حسنلو در ادامه بابیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی از 12اسفند امسال است ،افزود :جمع آوری کمک های مردمی روز 12اسفند در سطح مدارس و آموزشگاه ها است ،13اسفند پایگاه های کمک های مردمی در میادین و معابر شهر ها و روستا ها مستقرمی شود و 14اسفند پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در مصلی نماز جمعه مستقر است .

وی خاطر نشان کرد:تعداد 3هزارو 860نفر نیرو برای دریافت کمک های مردمی در پایگاه ها ی مستقر شده فعالیت می کنند و سامانه الکترونیکی #024*8877*آماده دریافت کمک های مردمی است .

حسنلو تأکید کرد :سرانه ی کمک های مردمی استان زنجان از میانگین کشوری بالاتر است که این نشان دهنده ی نوع دوستی و خیرخواهی مردم استان است .

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان زنجان عنوان کمک های مردمی در سطح مساجد باتوجه به شناخت های قبلی از نیازمندان محله در اختیار آنان قرار می گیرد .

حسنلو اضافه کرد : کمک های مردمی جمع آوری شده در کمیته امداد نیز متعلق به خانوار های تحت پوشش این کمیته است که در حال حاضر 22خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.