معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از برپایی غرفه فروش محصولات تولیدی مددجویان زنجانی خبر داد.

غرفه فروش محصولات تولیدی مددجویان زنجانی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان هر سال به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری برنامه‌های متعددی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری به مناسبت سالگرد تاسیس کمیته امداد به صورت هم‌زمان در سطح کشور اجرایی می‌شود، بیان کرد: هدف از اجرای برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آن مراسم جشن نیکوکاری است، ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه است.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه جشن امسال با شعار بهار همدلی و شکوه نیکوکاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا مدارس، پایگاه‌های بسیج، مصلی‌های نماز جمعه و سطح شهرهای استان میزبان جشن نیکوکاری خواهند بود.

حسنلو با بیان اینکه هم‌زمان با برگزاری جشن نیکوکاری غرفه فروش محصولات تولیدی مددجویان نیز دایر خواهد شد، تصریح کرد: این غرفه‌ها در شهرستان ابهر و خرم‌دره دایر خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه امسال شش غرفه فروش محصولات دایر می‌شود، گفت: ارائه توانمندی‌های مددجویان، آشنایی مردم با خدمات کمیته امداد و همچنین کمک اقتصادی به مددجویان از اهداف برپایی این غرفه‌ها است.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه از برپایی پایگا‌ه‌های مشاوره دینی و مشاوره خانواده نیز هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در کنار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک دایر می‌شود.

حسنلو با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات کمیته امداد استان زنجان در این ایام حامی‌یابی برای ایتام است، تصریح کرد: حامی‌یابی در طرح‌‎های اکرام ایتام، محسنین، کوثر، یاسین، طاها، احسان دانش‌آموز و ... انجام خواهد شد.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: همچنین در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سطح استان نیز نسبت به ثبت‌نام از حامیان در طرح‌های مختلف اقدام خواهد شد.
 
پایان پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.