هفت هزارو 103کیلوگرم انواع میوه قاچاق در مشهد امحا شد.

امحای بیش از هفت هزار کیلوگرم میوه قاچاق در مشهددبیرکمیسیون برنامه ریزی ،هماهنگی ونظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد گفت :میوه های قاچاق وقرنطینه نشده شامل سیر چینی، لیموترش ونارنگی پاکستانی، پرتقال ،سیب قرمز،تمشک ،بلوط تازه است که درمراسمی امحا شد.

محمد ابراهیم افشاری افزود: مقادیری از این میوه هااز میادین بار مشهد جمع آوری ومابقی از اتوبوس هایی که از استانهای غربی به سمت مشهد در حرکت بودند کشف شد.

وی گفت: بیشتر میوه های قاچاق از کشور پاکستان ،چین وعراق بوده واین میوه ها ومحصولات بدون قرنطینه وارد کشور شده ومصرف آنها ممنوع اعلام شده بود.

دبیرکمیسیون برنامه ریزی ،هماهنگی ونطارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی میزان ارزش کالاهای امحا شده در مشهد را 325میلیون و577هزارو 325ریال اعلام کرد.

در پایان محمد ابراهیم افشاری با بیان اینکه فقط موز،نارگیل ،انبه و آناناس است که با مجوز واردکشور می شود از مردم خواست تا در زمان تهیه میوه دقت لازم را داشته وازخرید میوه هایی باعنوان خارجی وبا قیمت بالاترخودداری کنند زیرا احتمال قاچاق بودن آن وجود دارد./ س

انتهای پیام//

برچسب ها: میوه ، قاچاق ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.