مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: اعضای کادر فنی ما اختلاف نظر فنی دارند و این اختلافات در فوتبال طبیعی است.

اختلاف نظر کادر فنی استقلال طبیعی است/جایی برای تکرار حاشیه‌ها وجود نداردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام افشارزاده در حاشیه برگزاری دیدار منتخب پرسپولیس و استقلال با تیم رسانه که به یاد مرحومان نوروزی، احدی و بهزادی برگزار می‌شود، گفت:‌ پس از آنکه هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق تیم ملی پرسپولیس در گذشت همبستگی بین باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال احساس شد و با از دنیا رفتن بهزادی و احدی ادامه یافت.

من ضمن تسلیت مجدد به خانواده آن مرحومان و جامعه بزرگ ورزش از این همبستگی احساس خوبی دارم و امیدوارم یگانگی و وحدت بین باشگاه‌ها ادامه یابد و به حریفان احترام متقابل گذاشته شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص بلیط طبقه دوم ورزشگاه آزادی قرار است از این به بعد با مبلغ 1000 تومان فروخته شود بیان کرد: ما تمام تلاش و اقدامات لازم را برای اینکه بلیط طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا پایان بازی‌های استقلال در سال جاری با مبلغ 1000 تومان فروخته شود به کار گرفته‌ایم و در تلاش هستیم در سال جدید نیز مقدمات حضور پر شمار هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی را فراهم کنیم. حتی قصد داریم با ثبت نام هواداران تمهیداتی را برای رایگان شدن حضور آنها در ورزشگاه به کار گیریم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که با کاهش قیمت بلیط طبقه دوم ورزشگاه آزادی باشگاه استقلال از لحاظ مالی دچار مشکل خواهد شد یا خیر، گفت: به هر حال ما تا کنون از قیمت کنونی بلیط ورزشگاه آزادی سود آنچنانی نبرده‌ایم اما حضور پرشمار هواداران به طور  حتم به تیم استقلال کمک کرده و بازیکنان با روحیه گرفتن از این موضوع کیفیت بهتری خواهند داشت.

وی درباره حاشیه‌های چند روز اخیر باشگاه استقلال بیان کرد: اختلاف سلیقه در هر تیمی هست و مطمئن باشید این اختلاف سلیقه به زودی در استقلال به پایان می‌رسد. ساعت 4 دیروز جلسه‌ای بین اعضای تیم برگزار و در خصوص این مسئله صحبت کردیم، با حضور نصرالله عبداللهی در باشگاه امور تیم به راحتی پیش می‌رود و من خیلی از اتفاقات این چند روز نگران نیستم.

افشارزاده درباره اختلاف مظلومی و صالح گفت: به طور حتم در شأن پرویز مظلومی و مجید صالح و باشگاه بزرگ استقلال نیست که اعضای کادر فنی آن باهم مشکل داشته باشند و حتم بدانید صالح و مظلومی تنها اختلاف نظر فنی دارند وبا برگزاری چند جلسه این موضوع نیز به پایان می‌رسد.

نصر الله عبداللهی برای  افزایش وحدت تیمی به باشگاه استقلال اضافه شده است.

وی در مورد جذب عادل شیحی بازیکن مراکشی اظهار داشت: این بازیکن بنا به درخواست پرویز مظلومی جذب شده و در ادامه لیگ با نمایش خوب خود پاسخ اعتماد سرمربی استقلال را خواهد داد.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره حضور نیافتن فرزاد مجیدی در تمرینات اخیر این تیم گفت: مجیدی به دلیل مسائل شخصی چند روزی در تمرینات غیبت داشت و با رفع این مشکلات به زودی در تمرینات شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: استقلال ، تمرین ، مجیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار