نماینده مردم اصفهان معتقد است اصولگرایان اکثریت نسبی مجلس آینده را شکل می‌دهند.

اکثریت نسبی مجلس دهم با اصولگرایان است/همه طیف‌ها به فکر خدمتگزاری باشند

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان با اشاره به آرایش سیاسی نیروهای مجلس دهم، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نتایج انتخابات نشان می‌دهد که نیروهای مطلوبی از همه جریانات سیاسی در مجلس آینده حضور دارند.

وی با بیان اینکه هیچ جریانی اکثریت قاطع مجلس دهم نیست، افزود: اصولگرایان به صورت نسبی اکثریت مجلس را در اختیار دارند اما اکثریت مطلق از آن هیج جریانی نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هیچ جریانی نباید خود را پیروز انتخابات بداند، متذکر شد: همه باید با همکاری و مشارکت مجلس آینده را پیش ببرند.

فولادگر ادامه داد: گاهی ممکن است در مباحث سیاسی اختلاف سلیقه بین سیاسیون به طور جدی شکل بگیرد اما باید توجه داشت که در موضوعات حساس کشور، اختلافات کنار رود.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: نباید در مسائلی چون خدمت به مردم، جناح‌بندی‌ها مانع کار شود.

فولادگر در ادامه با اشاره به گمانه زنی‌ها برای ریاست مجلس دهم بین آقایان علی لاریجانی و محمدرضا عارف، گفت: اگر رقابت بین لاریجانی و عارف برای ریاست مجلس دهم شکل گیرد هر دوی این افراد رأی قاطعی از مجلس کسب نخواهند کرد البته پیش بینی بنده این است که رأی آقای لاریجانی برای ریاست مجلس دهم بیشتر باشد.

وی با اشاره به اینکه مباحثی درباره توافقی بین عارف و لاریجانی برای ریاست مجلس دهم شنیده می‌شود، بیان داشت: برخی به موضوع توافق بین لاریجانی و عارف برای ریاست مجلس دهم انتقاد دارند و همواره می‌گویند ریاست مجلس باید در فرایند شفاف انتخاب شود.

انتهای پیام/

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار