مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری در ۸۰۰ مدرسه استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز زلالی با بیان اینکه برنامه‌های استقبال از جشن نیکوکاری از ۱۲ اسفندماه در استان آغاز می‌شود، تصریح کرد: امسال با شعار «بهار همدلی و شکوه مهربانی» کمک‌های نوع‌دوستی شهروندان اردبیلی را جمع‌آوری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در اولین روز از برنامه‌های جشن نیکوکاری دبستان معلم میزبان برپایی جشنی با حضور ۸۵۰ دانش‌آموز خواهد بود، افزود: علاوه بر این ۸۰۰ مدرسه دیگر نیز برای برگزاری این جشن در سراسر استان مشارکت خواهند داشت.

مدیرکل بهزیستی استان به توزیع هزار و ۵۰۰ پاکت در بین دانش‌آموزان اردبیلی اشاره کرد و گفت: تمامی پاکت‌ها با هدف فقرزدایی و تأمین نیاز دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

زلالی تأکید کرد: بعد از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی دانش‌آموزان و شمارش آن، در اولین فرصت قبل از آغاز سال نو کمک‌ها از طریق مربیان و مدیران مدارس به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه اختصاص خواهد یافت.

وی این اقدام را تربیت نوع‌دوستی و ترویج فرهنگ مهربانی در بین دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور دانست و افزود: در واقع به دنبال ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.