در قالب کاروان راهیان نور دانش‌آموزان شهرستان گرمی راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی در آئین بدرقه کاروان راهیان نور گرمی اظهار داشت: بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان پسر از شهرستان گرمی در قالب اردوهای راهیان‌ نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی گفت: این دانش‌آموزان توسط 4 دستگاه اتوبوس به مدت 5 روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند که برنامه‌های مختلفی برای مدت حضور آنها در این مناطق تدارک دیده شده است تا بتوانیم با اجرای این برنامه‌ها دانش‌آموزان را با رشادت‌های رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی آشنا کنیم.

سرهنگ نوری هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و افزود: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنها با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار بوده که به بهترین نحو اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.