دستگاه های خدمات رسان آمادگی کامل خود را برای ایام نوروز 95 در جلسه ستاد هماهنگی سفر اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛معاون هماهنگی و عمرانی استانداری با اشاره به اینکه 12 کمیته ی استانی و 6 کمیته ی شهرستانی آماده ی استقبال از گردشگران است  گفت: در مجموع 200 تیم کاری در حوزه های هلال احمر ، اوژانس، پلیس و راهداری در محوره های استان آماده ی خدمات رسانی هستند.

منوچهر حبیبی اضافه کرد: آماده کردن 1500 تخت ، مهمان پذیر، کاشانه های اقامتی، هتل و کلاس های درس نیز از جمله اقدامات مهم برای خدمات رسانی بهتر به مهمانان نوروزی در عید امسال است.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین  هم در این جلسه گفت: پیش بینی می شود  در نوروز حدود دومیلیون نفر به استان قزوین سفر کنند.

محمدعلی حضرتی ها با اشاره به اینکه مرکز آمار ایران ، استان قزوین را جزو ده مقصد گردشگردی ایران در ایام نوروز معرفی کرده است افزود: این اتفاق بخاطر حضور قزوین در نمایشگاهی که در تهران برگزار شده بود رخ داده و می توان  از تمام ظریفیت های استان برای معرفی و رونق گردشگری بیشتر استفاده کرد.

در ادامه کمیته های مختلف  برای ارائه خدمات مناسب  و ایجاد فضایی امن باری گردشگران اعلام آمادگی کردند.
استقرار 40 اکیپ راهداری ، 60 تیم پلیسی ، 25 تیم امدادی ، اختصاص 792 کلاس درس  و برنامه های تلویزیون از جمله اقدامات کمیته های ستاد هماهنگی سفر است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار