بازیکن اردنی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اظهار بی اطلاعی از حواشی دیدار این تیم برابر شهرداری اراک تاکید کرد بازیکن مسنی نیست.

زید عباس در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری اراک به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازی بسیار خوب و البته سختی مقابل اراک داشتیم. این نخستین دیدار من و صمد برای دانشگاه آزاد بود. ما می‌توانیم بهتر از این هم باشیم و در ادامه سعی می‌کنیم به هماهنگی بیشتری با بازیکنان دانشگاه برسیم. هرچند که می‌دانم کار سختی در ادامه داریم.

وی درباره کیفیت بازی شهرداری اراک توضیح داد: حریف ما تیم خوبی است که بازیکنان خطرناکی مانند اصغر کاردوست را در ترکیب خود دارد. شهرداری می‌تواند برای هرتیمی مشکل‌ساز شود. مطمئنم ما در خانه این تیم کار آسانی نخواهیم داشت. 

عباس درباره حواشی پایان دیدار این دو تیم اظهار کرد: هنگامی که درگیری به وجود آمد، من همراه برخی بازیکنان داخل رختکن بودم و چیزی ندیدم. واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقاتی در پایان بازی افتاده است. 

بازیکن اردنی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد درباره شانس تیمش برای قهرمانی در سوپرلیگ بسکتبال بیان کرد: نمی‌دانم دانشگاه آزاد چقدر شانس دارد و نباید هم درباره این موضوع فکر کنم. سعی می‌کنم بازی به بازی روی کارم متمرکز باشم. حالا هم فقط به بازی بعدی دانشگاه آزاد در اراک فکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار