تیم بسکتبال گالاتاسرای با یک کودک مبتلا به فلج مغزی قرارداد رسمی امضا کرد.

گالاتاسرای کودک فلج مغزی را به خدمت گرفت
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بسکتبال گالاتاسرای رویای یک هوادار9 ساله مبتلا به فلج مغزی خود را به واقعییت تبدیل کرد و با او قرارداد رسمی یک روزه امضا کرد.

یوسف اوکور هوادار 9 ساله گالاتاسرای ترکیه است که به دلیل ابتلا به فلج مغزی هرگز نخواهد توانست به طور حرفه ای بسکتبال بازی کند، اما گالاتاسرای، غول بسکتبال ترکیه روز سه شنبه، قبل از بازی  مقابل پینارکارسی یاکا در رقابت های یورو رویای  او را به حقیقت تبدیل کرد و با، یوسف قرارداد رسمی یک روزه امضا کرد.

قبل از بازی  او در حالی که پیراهن شماره 10 تیم محبوب خود را برتن کرده بود پا به میدان مسابقه گذاشت و دیگر بازیکنان گالا دور او حلقه زدند تا یوسف احساس کند یکی از اعضای تیم است.

عمر یالچینکایا مدیر باشگاه بسکتبال گالا توضیح داد که گالاتاسرای  دربرنامه "یک زندگی، هزار امید" یورولیگ، که هدف آن کمک به کودکان خردسال مبتلا به فلج مغزی برای غلبه بر موانع زندگی روزمره است،شرکت دارد.

یوسف تنها ممکن است یک روز به عنوان بازیکن گالاتاسرای محسوب شود، اما او این یک روز را هرگز فراموش نخواهد کرد- و برای این که اوضاع بر وفق مراد این بازیکن 9 ساله شود، گالاتاسرای پینار 93-65 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی یورو لیگ رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار