استاندار کرمان گفت :در شمال استان کرمان بیش از 400 واحد صنعتی تعطیل وجود دارد که به صورت مرحله به مرحله با مدیران این واحدها مذاکره می شود تا مجددا راه اندازی شوند .


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در بازدید از یکی از شرکت های تولیدی پوشاک با تاکید بر اینکه مثلث توسعه اقتصادی مثلث توسعه سیاسی نیست، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راس این مثلث هستند و نمایندگان جدید منتخب مردم تیز با جدیت در مثلث توسعه اقتصادی سهیم خواهند بود.

وی از بازگشایی شرکت کارخانجات تولی پوشاک رگا با کمک و همت مدیران استانی اشاره و بیان کرد: در این مجتمع ماشین آلات خوبی خریداری شده بود وحیف بود که از این ظرفیت استفاده نشده و تعطیل شود.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه با همت و پشتکار دست اندرکاران خود باید به برندی جهانی تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه در استان کرمان باید نیازهای کارخانجات و موسسات از این مجموعه تامین شود، گفت: در حالی که ظرفیت های بالایی برای تولید پوشاک در استان بوجود دارد نباید خرید پوشاک کارخانجات و واحدهای بزرگ از سایر استانها صورت گیرد.

استاندار کرمان به احداث کیلینک برای کارخانجات راکد و نیمه فعال در استان کرمان اشاره و بیان کرد: در شمال استان کرمان بیش از 400 واحد صنعتی تعطیل وجود دارد که به صورت مرحله به مرحله با مدیران این واحدها مذاکره می شود تا مجددا راه اندازی شوند و یا از ظرفیت های آنها برای ایجاد کارخانه های جدید استفاده شود.

وی تصریح کرد: کارخانه کرک سازی بافت یک غصه برای استان کرمان شده است و کرک تولیدی استان کرمان در سایر استان ها تبدیل به کالاهای دیگر می شود و مردم منطقه از مزایای آن بهره مند نمی شوند.

وی به حضور گسترده مردم در انتخابات نیز اشاره و بیان کرد: مردم برای توسعه و پیشرفت کشور رای دادند تا شاهد ایجاد اشتغال ، تحرک اقتصادی، تعالی فرهنگی و توسعه مناسبات بین المللی باشند.

وی با بیان اینکه نمایندگان سابق نیز در استان کرمان همکاری خوبی داشته اند، گفت: امیدواریم با تحرک نمایندگان انتخابی جدید نیز شاهد تحرک بیشتری در استان کرمان باشیم.

وی تاکید کرد: در استان کرمان همدلی و همزبانی بسیار خوبی وجود داشته و خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که اقتصاد و توسعه، سیاسی نشود و مردم بتوانند از حوزه اقتصادی و توسعه ای حداکثر بهره برداری را داشته باشند.

افتتاح اولیه پوشک رگا در سال 88 بوده است که این شرکت به دلیل مسائلی در سال 90 تعطیل شده است.

در بازدید اخیر استاندار کرمان از این مجموعه و حمایت های وی و صدور دستور لزوم بازگشایی مجدد این کارخانه، فعالیت مجدد آن آغاز شده است.

در این مجتمع در حال حاضر 85 پرسنل در یک شیفت کاری فعال هستند و این در حالی است که این مجموعه ظرفیت به کارگیری 250 نفر را دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: واحد ، صنعتی ، تعطیل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار