از سوی دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی منطقه‌ای شعر کودک و نوجوان «روشنا»، راه‌یافتگان به مرحله‌ی نهایی این جشنواره معرفی شدند که در این میان نام چهار کرمانی به چشم می خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، براساس اعلام دبیرخانه‌ی یادشده، از مجموع 248 اثر رسیده به جشنواره، 24 شعر از 18 شاعر در دو بخش کودک و نوجوان، به مرحله‌ی نهایی جشنواره‌ی «روشنا» راه یافت که شعرهای راه‌یافته، برای داوری نهایی به سه داور این مرحله، استاد مصطفی رحمان‌دوست، استاد افسانه شعبان‌نژاد و استاد بابک نیک‌طلب سپرده شدند.

براساس گزارش یادشده، شاعران راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی جشنواره‌ی منطقه‌ای شعر کودک و نوجوان «روشنا» (با موضوع نماز) در دو بخش کودک و نوجوان از کرمان ، سمیره بروانیا (کرمان)، سمیه یاوری (کرمان)، خلیل‌الله باقی‌زاده کوهبنانی (کرمان)و فاطمه نورمندی‌پور (کرمان) است.

مراسم اختتاميه و تقدير از برگزيدگان اين جشنواره، جمعه 14 اسفندماه جاري از ساعت 18:30 در سالن كانون پرورش فكري كرمان، واقع در بولوار 22بهمن برگزار خواهد شد.

جشنوارۀ منطقه‌ای شعر کودک و نوجوان «روشنا» با مشارکت حوزه هنری استان کرمان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، ستاد اقامه نماز استان کرمان و اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: راهیابی ، روشنا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار