معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: تسریع در ارائه خدمات زیربنایی در سال 95 جزو اولویت های ماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمدزاده در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه فلسفه وجود شرکت شهرک های صنعتی تامین زیرساخت های واحدهای صنعتی است، گفت: تسریع در ارائه خدمات زیربنایی در سال 95 جزو اولویت های ماست.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع در شرکت های شهرک های صنعتی با همین منابع محدود در استان ها پروژه ها اولویت بندی شده و نیاز اولیه صاحبان صنایع تامین خواهد شد .

محمد زاده اظهار کرد: تقویت زیرساخت شهرک های صنعتی پیش نیاز جذب سرمایه بخش خصوصی است.

مدیرعامل پیشین شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی هم با اعلام اینکه دو هزار و 122 واحد صنعتی در شهر ک های صنعتی استان فعالیت می کنند، گفت: 752 واحد در یکسال گذشته فعالیت خود را شروع کرده اند .

محمدعلی عسگری با اشاره به اینکه 13 شهرک و نواحی صنعتی جدید استان در طول چهار سال گذشته عملیاتی شده است ، افزود: تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی دارای برق در چهار سال گذشته از 33 به 45 و شهرک ها و نواحی صنعتی دارای گاز از 25 به 40 مورد رسیده است.

در این آئین از زحمات محمد علی عسگری تقدیر و سید مرتضی نیرومند به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

وی پیش از به این به عنوان معاون معدن سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی فعالیت می کرد.

براساس اعلام سازمان صنایع کوچک ، در شرایط حاضر، از 945 شهرک و ناحیه مصوب کشور تا پایان آذر ماه امسال 36 هزار و 597 واحد صنعتی در قالب 765 شهرک و ناحیه صنعتی به بهره برداری رسیده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.