رئيس سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان از آغاز طرح نظارت بر تنظيم بازار نوروز 95 در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، یحیی نیکدل گفت: از ابتدای اسفند تا 15 فروردين سال ٬95 بازرسین عملکرد واحدهای تجاری را نظارت می کنند.

وی افزود: این نظارتها در دو محور ،که محور نخست آن از اول تا 15اسفند در ارتباط با نظارت بر بازارکالاها و خدماتی با بيشترین تقاضای مردمی آغاز می شود.

وی اظهار داشت: در این مرحله کالاهایی از جمله پوشاک٬ کيف و کفش٬ آجيل و شيرینی٬ مرغ و گوشت٬ ميوه همراه با خدماتی مانند حمل و نقل درون شهری ،رستورانهای بین راهی ودرون شهری،هتل ها،مکانهای اقامتی٬قاليشویی و خشکشویی و آژانس های مسافرتی مورد نظارت و بازرسی بيشتری قرار می گيرند.

نیکدل با اشاره به اینکه مرحله دوم از 15 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد، تصریح کرد: جهت رفاه حال شهروندان و زائرین و مسافرین و گردشگران نوروزی در ایام پایانی سال و ابتدای سال جدید نظارتهای ویژه ای را بر چرخه گندم ،آرد و نان برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور فيزیکی بازرسهای این سازمان در مراکز خرید که مولفه مهم موفقيت در این طرح است در قالب گشت های مشترک٬ با همکاری سایر سازمانهای مربوطه از جمله اداره کل تعزیرات٬ اتاق اصناف٬ دانشگاه علوم پزشکی٬بهداشت محیط،معاونت غذا و دارو،اداره کل حمل و نقل ، اماکن،نیروی انتظامی،سازمان جهاد کشاورزی و...... برای نظارت مستقيم بر عملکرد واحدهای صنفی و غيرصنفی در این ایام فعال است.

نیکدل افزود: برای سرعت عمل در رسيدگی به شکایات مردم شعبه ی ویژه در اداره کل تعزیرات حکومتی استان مستقر است.

رئيس سازمان صنعت٬ معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: 50 بازرس اداره نظارت و بررسی و270 بازرس افتخاری عادی و بسیجی در سازمان برای بازرسی و نظارت بر بازار فعال هستند .

گفتنی است : از15 اسفند لغایت 15فروردین تلفن 124 رسیدگی به شکایات مردمی آماده پاسخگویی به شهروندان،زائرین،مسافرین و گردشگران از ساعت 7:30 لغایت22شب می باشد و از ساعت22 شب لغایت 7:30صبح بصورت پیامگیر آماده در یافت شکایات اقتصادی می باشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.