ساری،

هشدار پلیس فتا به مسافران نوروزی

مسافران نوروزی مراقب کلاهبرداری افراد شیاد با عنوان فروش بسته ها و تورهای مسافرتی با قیمت پایین باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئيس پليس فتا استان مازندران گفت: این افراد با وعده خدمات با کیفیت بالا و قیمت پایین از طریق تبلیغات اینترنتی از مردم کلاهبرداری می کنند.

سرهنگ محمدنژاد یکی از ترفندهای کلاهبرداران را فروش بلیط های تقلبی اعلام کرد و افزود: کاربران برای خرید اینترنتی بلیط، نیاز است اطلاعات شخصی و مالی خود را وارد سیستم کنند اما کلاهبرداران و با راه اندازی سایت های جعلی ولی شبیه به سایت های اصلی اقدام به ربودن اطلاعات افراد، برای سوء استفاده های مالی می کنند.

وی گفت:این شیوه که اصطلاحاً به فیشینگ موسوم است به سود جویان کمک می کند که از طریق اطلاعات وارد شده توسط کاربران در صفحات جعلی حساب های بانکی قربانیان را خالی کنند.

رئيس پليس فتا استان مازندران از مردم خواست برای در امان ماندن از اینگونه کلاهبرداری ها باید آدرس صفحات را در قسمت URL وارد کرده و از سایت هایی خرید کنند که از پروتکل https برای انتقال داده های خود استفاده می کنند.

رئیس پلیس فتا مازندران به مسافران نوروزی هشدار داد هنگام استفاده از اینترنت رایگان هتل ها و مراکز گردشی دقت کنند تا در دام هکرها گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، مسافران ، نوروزی ، پلیس ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار