آیت الله مکارم شیرازی تاکید کردند:مردم به مسائل اقتصادی واشتغال انتقاد دارند و مسائل فرهنگی نیز رضایت‌بخش نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در درس خارج فقه خود که صبح امروز در مسجد اعظم قم برگزار شدبا بیان اینکه مبادا مسئولان دولتی نتیجه انتخابات را دلیل رضایت مردم از وضع موجود تلقی کنند، گفتند باید توجه داشت مردم نسبت به مسائل اقتصادی انتقاد دارند و مسئله اشتغال پیچیده شده، هنوز برخی کارخانجات با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند، مسائل فرهنگی نیز رضایت‌بخش نیست، امیدواریم دولت با تلاش بیشتر بر این مشکلات فائق شود.

ایشان افزودند: اکنون نوبت تلاش برای حل مشکلات است،‌ انتخابات با استقبال پرشور مردم و نظم و آرامش کامل پایان پیدا کرد و ملت از این آزمون تاریخی سربلند بیرون آمدند، ولی برای حفظ این نعمت رعایت اموری لازم است.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به اینکه 
نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی بر خلاف آنچه برخی می‌پندارند کاملا به سود کشور و نظام است، زیرا مردم با هوشیاری کامل معتدل‌های طرفین را پذیرفتند و در مجموع ضریب خطا کم بود ،عنوان کردند: به نظر می‌رسد مجلس آینده توانمند، تاثیرگذار، متوازن و متعلق به همه جناح‌ها خواهد بود، امیدواریم نمایندگان به قول‌هایی که به مردم دادند جامه عمل بپوشانند.

ایشان ادامه دادند:سزاوار نیست در این شرایط گروهی به گروهی طعنه زند و گروهی جشن بگیرد، این کارها درست نیست و طرف‌های دیگر را تحریک کرده و فاصله‌ها را بیشتر می‌کند و کینه به وجود می‌آورد و آثار نامطلوب آن در آینده به صورت کارشکنی بروز می‌کند.

استار حوزه علمیه قم خاطر نشان کردند:
ممکن است گروهی از برخی نتیجه‌ها ناراضی باشند، باید به افکار و آرای مردم احترام بگذارند، ‌برای حل مشکلات دست به دست یکدیگر دهند، زیرا مشکلات موجود با همکاری جمعی حل می‌شود.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار