نماینده مردم رشت گفت: ضمن احترام به آقای عارف به نظر بنده لاریجانی رئیس مجلس دهم خواهد بود و رای ما آقای لاریجانی است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت با اشاره به آرایش سیاسی مجلس دهم، در گفتگو با خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: مجلس دهم علی‌رغم تمامی جوی‌سازی‌ها مجلس معتدلی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مجلس دهم نه افراطی‌گری‌های مجلس ششم و نه تندروی‌های مجلس نهم را خواهد داشت، افزود: پیام مردم در انتخابات دوری جستن از تندروی‌ها بود که این تندروهای سیاسی تنها مشمول اعضای جبهه پایداری نشده و اگر اصلاح‌طلبان هم تندروی کنند، طبیعتا آنها هم تفاوتی در دیدگاه مردم ایجاد نخواهد کرد.

ایمن‌آبادی با بیان اینکه جریان سیاسی کشور یک روند اعتدال‌آمیز را طلب می‌کند، متذکر شد: مجلس دهم اگر به غیر از معیشت و اقتصاد مردم فکر کند، درگیر سیاست زدگی مجلس نهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیاست‌زدگی از آفت‌های مجلس نهم بود، گفت: امیدواریم سیاست زدگی در مجلس دهم مشاهده نشود.

لاریجانی یا عارف ؟

ایمن‌آبادی در ادامه با اشاره به گمانه زنی‌ها بین علی لاریجانی و محمدرضا عارف برای ریاست مجلس دهم بیان داشت: ضمن احترام به آقای عارف به نظر بنده علی لاریجانی رئیس مجلس دهم خواهد بود و رای ما آقای لاریجانی است.

«رهروان ولایت» زنده است 

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر فراکسیون بزرگی در مجلس دهم  تشکیل شود، آن فراکسیون در قالب کدام جریان سیاسی فعالیت خواهد شد، بیان داشت: بالاخره دو فراکسیون بزرگ در مجلس آینده، فراکسیون اصلاح‌طلبان و رهروان ولایت خواهند بود.

ایمن‌‌آبادی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فراکسیون رهروان ولایت همانند مجلس نهم فراکسیون قوی خواهد بود، گفت: رهروان زنده است و باید در مجلس دهم ابراز موجودیت کند.

نماینده مردم رشت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا کاظم جلالی مجددا ریاست فراکسیون رهروان را در مجلس دهم برعهده خواهد گرفت یا شخص دیگری گفت: باید درباره ریاست جدید فراکسیون رهروان تجدیدنظر صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار