مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از سرمایه گذاری 500 میلیارد ریالی در کشت و صنعت مغان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اروجعلی محمدی افزود: یکی از اولویت‌های شرکت کشت و صنعت مغان جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که در این راستا امسال 50 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کشت و صنعت مغان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از راهکارهای توسعه و پویایی کشت و صنعت است، افزود: امسال 10 میلیار تومان برای تجهیزات شیردوشی دام‌های شرکت کشت و صنعت مغان هزینه شده و 25 میلیارد تومان نیز در بخش دامپروری سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بیان کرد: پرورش دام از اولویت‌های اساسی شرکت کشت و صنعت مغان است که با توسعه این بخش می‌توانیم گام بزرگی در تولید لبنیات و صادرات آن به کشورهای همجوار داشته باشیم که برای این امر امسال اقدامات بسیار قابل قبولی اتخاذ گردیده است.

محمدی تولید بذر با استفاده از تکنولوژی‌های نوین بخش کشاورزی را از برنامه‌های کشت و صنعت عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای تولید بذر محصولات کشاورزی در 10 هزار هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت مغان انجام شده است که این امر یک اقدام بسیار اساسی برای توسعه شرکت کشت و صنعت مغان است.

وی افزود: مصرف کود شیمیایی در زمین‌های زارعی کشت و صعنت مغان نیز نسبت به سال‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته است و این شرکت در تولید محصولات کشاورزی از جمله چغندرقند گام بزرگی در تولید لبنیات برداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.