قم؛

نایب‌قهرمانی پینگ‌پنگ باز نونهال قمی در انتخابی تیم ملی

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از موفقیت پینگ‌پنگ باز آینده‌دار قم در کسب عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمدقاسم عموئیان با اشاره به برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: خوشبختانه این دوره از پیکارها یک بار دیگر با درخشش نماینده شایسته هیئت پینگ پنگ قم یعنی سیدمحمدمعین منتظری همراه بود و این نونهال مستعد و خوش آتیه تنیس روی‌میز قم در یک میدان دیگر افتخارآفرین شد.

وی با اشاره به حضور منتظری در مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان با عنوان طرح هوپس، اضافه کرد: اردوی انتخابی طرح هوپس تنیس روی‌میز ایران به میزبانی آکادمی بین‌المللی پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی انقلاب تهران و با شرکت 32 بازیکن از استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

عموئیان افزود: در این دوره از مسابقات سیدمحمدمعین منتظری با شکست تمامی حریفان خود به دیدار نهایی راه یافت و در فینال با وجود ارائه یک بازی زیبا، جذاب و البته فنی، با نتیجه سه بر دو مغلوب نوید شمس از البرز شد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: منتظری که در ماه‌های اخیر موفقیت‌های متعددی را در میادین مختلف به دست آورده با درخشش در پیکارهای انتخابی تیم ملی و به دست آوردن مقام نایب‌قهرمانی این مسابقات، سهمیه حضور در رقابت‌های طرح هوپس سال 2016 آسیا را نیز به دست آورد.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم در ادامه به میزبانی‌های قم از چند رقابت مهم کشوری اشاره و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان، هیئت پینگ پنگ استان قم هفته قبل میزبان مسابقات تنیس روی‌میز رده‌بندی رده سنی جوانان پسر کشور بود و نخبه‌های کشور در قم با یکدیگر پیکار کردند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با شرکت 150 ورزشکار تنیس روی‌میز از بین بازیکنان برتر استان‌های مختلف کشورمان به میزبانی سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی حیدریان آغاز شد و سپس در خانه تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم ادامه یافت تا برترین‌ها مشخص شوند.

عموئیان همچنین به برگزاری نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام فجر در قم اشاره و ابراز کرد: مسابقات بین‌المللی تنیس روی‌میز گرامیداشت دهه مبارک فجر بهمن ماه سال جاری در قم برگزار شد و یکی از میادین مهمی بود که نمایندگان قم در آن تجارب ارزشمندی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: یک نماینده از کشورمان و سه پینگ‌پنگ‌باز خارجی به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیدند در حالی که مسابقات بین‌المللی جام فجر از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و یک بازیکن از کره شمالی به همراه دو بازیکن از چین و محمدعلی روئین‌تر از ایران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در نهایت نماینده چین عنوان قهرمانی را کسب کرد.

رئیس هیئت تنیس‌ روی‌ میز استان قم بیان کرد: مجموعا سال خوبی را تا کنون سپری کرده‌ایم، هم در بخش همگانی از ابتدای سال 94 گام‌های موثری برای رشد و توسعه پینگ پنگ قم برداشتیم و هم در حوزه قهرمانی موفقیت‌های ارزشمندی به دست آوردیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار