قم؛

برترین های تنیس روی‌میز نونهالان قم

رقابت‌های تنیس روی‌میز انتخابی رده سنی نونهالان قم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پیکارهای انتخابی با حضور مدعیان عضویت در تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها برگزار شد.

هیأت‌ تنیس روی‌‌میز استان قم ب بهترین پینگ‌پنگ بازان نونهال قم برای اعزام به رقابت‌های پیش‌رو و کسب عناوین برتر کشور از تمامی ورزشکاران این رده سنی برای حضور در مسابقات انتخابی دعوت کردند.

میزبان رقابت‌های انتخابی تنیس روی‌میز رده سنی نونهالان پسر استان قم، سالن پینگ پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم بود و شرکت کنندگان در تلاش برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم مشترک در حضور مسؤولان هیأت‌ و مربیان تیم نونهالان به رقابت پرداختند.

سید محمدمعین منتظری و سید علی سجادی مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند و در نهایت منتظری با کسب برتری  عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، سجادی نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترکا  به ایمان میرزایی و علیرضا رضایی اختصاص پیدا کرد.

پینگ پنگ‌بازان قم در هر دو بخش آقایان و بانوان رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان امسال با حریفان خود رقابت می‌کنند.

زمان رقابت‌های تنیس روی‌میز نونهالان کشور در تقویم سال جاری فدراسیون پینگ پنگ برای روز‌های هفدهم تا نوزدهم تیر ماه پیش‌بینی شده بود، اما بدلیل مشکلات خوابگاه  برگزاری مسابقات آزاد و دسته اول پینگ پنگ نونهالان کشور از 20 تا 22 تیرماه انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار