قائم‌ مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی از آغاز بازرسی نوروزی دستگاه‌های اجرایی کشور از بیستم اسفند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛علی ملازاده در همایش توجیهی و آموزشی کارشناسان و رابطان ستاد صیانت دستگاه‌های اجرایی استان قزوین گفت: فعالیت نوروزی بازرسان این ستاد برای خدمات‌رسانی در ایام نوروز از 20 اسفند آغاز می‌شود و به مدت یک‌ماه ادامه دارد.

جانشین بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم عمومی افزود: از 21 فروردین‌ تا پایان اردیبهشت‌ نیز بازرسی از ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی انجام خواهد شد.

وی گفت: هدف از انجام بازرسی٬ عیب‌جویی نیست؛ بلکه قصد مساعدت به دستگاه‌ها را داریم تا حقوق شهروندی و عفاف و حجاب را به شکل بهتری در دستور کار قرار دهند.

قائم‌مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خاطرنشان کرد: کاهش تخلفات اداری و افزایش رضایت مردم باید خروجی این اقدامات باشد و این دو دستاورد با یکدیگر رابطه مستقیم دارند.

وی خاطرنشان کرد: این ستاد به منظور تحقق اهداف خود در زمینه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی برنامه‌های فرهنگی٬ آموزشی٬ ایجابی و مشاوره‌ای تدوین کرده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار