معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مربیان تربیتی نقش بسیار موثری در تقویت ارزشها و باورهای دینی دانش آموزان دارند، باید برای تحقق این مهم تلاش کنندو باورهای دینی باید در بین دانش آموزان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمود عباسی بر لزوم توجه به مسائل تربیتی در مدارس استان زنجان تاکید کرد و افزود: توجه به امور تربیتی باعث توسعه آموزش و افزایش یادگیری بین دانش آموزان می شود.

وی اضافه کرد کرد: امور تربیتی نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و در این راستا آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارکان تربیتی دانش‌آموزان، اهتمام ویژه‌ای به این مساله دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان به چالش ها ی موجود در امور تربیتی اشاره کرد و گفت: باید بحث امور تربیتی در حوزه دینی تقویت شود و خلاهای موجود در بحث فرهنگ دینی که چالش مهم می باشد از بین برود.

عباسی تاکید کرد: در بحث امور تربیتی باید به تقویت و تعمیق باورهای دینی در بین دانش آموزان توجه ویژه شود.

وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد فرهنگی رسالت بزرگی را در خصوص تعمیق و تقویت باورهای دینی دانش آموزان دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به وجود مشکلات فراوان جامعه تأکید کرد :در این راستا ورود مربیان تربیتی در مدارس نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

عباسی با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه ای توسعه یافته در همه حوزه ها داشته باشیم،افزود: باید نسبت به تربیت دانش آموزان بیشتر تلاش کرده و برای تقویت باورهای دینی آنها راهکارهای موثر از سوی مربیان پرورشی در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه ،تحقق این مهم نیاز به عزم جدی مربیان پرورشی دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آمزش و پرورش استان زنجان یاد آورشد: فعالیت های امور تربیتی باید مطابق با نیازهای روحی و اجتماعی دانش آموزان باشد تا برنامه های امور تربیتی توسط مربیان محقق شود.

عباسی بر لزوم استفاده از تکنولوژی نوین در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: مربیان پرورشی باید با این فضا آشنا باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
خواهشن برای نیروهای خدماتی هم به فکر باشید.خیلی حقوق ناچیزی میگیریم حداقل یه امیدی هم به ما بدنید.خداامیدتونو ناامیدنکنه