آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: امروز کشور دارای شرایط خاص است و شاهد کمین دشمنان در اطراف هستیم مردم ما با این وجود سالم هستند که نشانه این سلامت را در انتخابات اخیر می‌توان به وضوح دید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از قم؛ آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با رؤسای سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه دستگاه قضا دارای جایگاه با اهمیتی در اسلام است بیان کردند: در نیروهای مسلح باید به گونه‌ای اقدام کرد که اعضا از آسیب‌ها دور باشند و دشمن قادر به نفوذ میان آن‌ها نباشد.

استاد برجسته حوزه علمیه افزود: از این سازمان اخبار خوبی داریم و شنیده‌ایم شمار پرونده‌های قضایی در سازمان رو به کاهش است، فعالیت‌های انجام شده در این سازمان خلاف برخی سازمان‌ها خوب و قابل تقدیر است.

آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: پیشگیری و درمان دو راهی است که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، پیشگیری اثرات بهتری دارد و هزینه‌ها را کمتر می‌کند، همان گونه که در طب به پیشگیری توجه می‌شود باید در جامعه نیز به این اصل دقت شود.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما هر ساله برای تخریب نظام اسلامی اقدامات و فکرهایی انجام می‌دهند، باید در برابر این آسیب‌ها آمادگی داشته باشیم تا برنامه‌های دشمن را خنثی کنیم.

آیت الله مکارم شیرازی استاد برجسته حوزه علمیه اظهار داشت: این از دستورات دین اسلام است، قاضی باید در جامعه دارای رفتار بر اساس اسلام بوده و قوانین دین را رعایت کند.

در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان ما در حیرت هستند و نمی‌توانند این سلامت را درک کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار