مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه اتاق فکر سازمان های مردم نهاد استان گفت: تشکیل بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان گام موثری در جوابگویی به مطالبات مردم آذربایجان است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ازارومیه؛ هوشنگ در جلسه اتاق فکر سازمان های مردم نهاد استان که با حضور جمعی از مدیران عامل موسسات و سمن ها در سالن جلسات شهید نیکخواه استانداری برگزار شد، با اشاره به تشکیل بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان گفت: این بنیاد یک نوع سازمان مردم نهاد است و که توسط خود مردم برای جوابگویی به مطالبات مردم آذربایجان غربی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در حوزه هنر، ادب و فرهنگ این منطقه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تشکیل این بنیاد گام اساسی در تقویت فرهنگ و ادب آذربایجان برداشته و زمینه رشد و توسعه فرهنگی و ادبی آن فرآهم را فراهم ساخته و باعث گسترش وحدت و همدلی در جامعه خواهد شد.

عطاپور در ادامه سخنان خود با اشاره به پشت سر گذاشتن انتخابات با شکوه هفتم اسفند ماه گفت: در حواشی کشور انتخابات رنگ و بوی سیاسی کمتری می گیرد و بیشتر به جنبه های محلی و اجتماعی تبدیل می گردد که نقش سازمان های مردم نهاد در توسعه اجتماعی این نوع فعالیت ها و ترویج و آموزش جوامع محلی به شرکت و حضور سیاسی در انتخابات بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد به عنوان نیروهای موثر و تاثیرگذار اجتماعی در جامعه هستند که بایستی با مدیریت و برنامه ریزی صحیح بتوانیم در تشویق و ترغیب مردم برای حضور مردم در فعالیت های سیاسی نیز قدم برداریم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای مناسب دیوار مهربانی در استان گفت: ترویج روحیه احسان و نیکوکاری در جامعه بسیار مهم است که سازمان های مردم نهاد به خوبی در نهادینه کردن این مهم اقدام کرده اند که شایسته تقدیر است.

در ادامه این جلسه مدیران عامل موسسات و سازمان های مردم نهاد استان نیز پیشنهادات خود را در رابطه با راهکارهای ارتقای جایگاه سازمان های مردم نهاد در استان، مطرح کردند.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.