تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با برتری میلیمتری مقابل شهرداری گرگان سومین تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال ایران لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دوم تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان ساعت 16 امروز در سالن 17 شهریور آبادان آغاز شد. 

تیم نفت که با برتری روحیه بخش در دیدار قبل مقابل شهرداری با دست پر به آبادان برگشته بود، بازی را خوب آغاز کرد و در کوارتر نخست به برتری 24 بر 20 رسید اما گرگانی‌ها با بازی‌گردانی مهدی بنی‌کچوئی و کار خوب ساسون آبرامیان در زیر سبد میزبان کوارتر دوم تلافی کردند و با برتری 21 بر 17 در این کوارتر، کار را در پایان نیمه نخست به تساوی 41 بر 41 کشاندند. 

شهرداری گرگان که باخت در این دیدار را حذف از سوپرلیگ می‌دانست، در کوارتر سوم هم با درخشش خیره‌کننده رایان ریچاردز میزبان را 19 بر 14 عقب نشاندند تا با برتری 60 بر 55 در آستانه یک پیروزی ارزشمند قرار بگیرند اما شاگردان حماد سامری در وقت پایانی با مثلث آردن داودی، محمدجمشیدی و  محمد حسن‌زاده، سه بازیکن ملی‌پوش خود همه چیز را عوض کردند تا برتری 23 بر 17 در این وقت، در پایان به برتری میلیمتری 78 بر 77 برسند. 

نفت با این پیروزی در مجموع چهار بر یک مقابل شهرداری گرگان به برتری رسید تا حریف شیمیدر در نیمه نهایی شود. 

در دیگر دیدار امروز هم دانشگاه آزاد مقابل میزبان خود شهرداری اراک به برتری 86 بر85 رسید تا هردو بازی امروز با حداقل اختلاف به پایان برسد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار