ویژه برنامه نوروزی «شبکه شما» با اجرای حسین رفیعی و نجمه جودکی روز تحویل سال از شبکه شما پخش خواهد شد.

مهرداد کمایی تهیه‌کننده تلویزیون در خصوص ویژه برنامه نوروزی شبکه «شما» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «نوروز شما» عنوان ویژه برنامه نوروزی شبکه شماست که در روز تحویل سال  از ساعت 6 صبح تا 18 به  مدت 12 ساعت از منطقه آزاد قشم به روی آنتن می‌رود.

وی بیان کرد: این  ویژه برنامه 12 ساعته از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است. اجرای «نوروز شما» را حسین رفیعی و نجمه جودکی بر عهده خواهند داشت.

کمایی اظهار داشت: علت اصلی اجرای ویژه برنامه نوروز 95 در منطقه آزاد قشم تعامل با استان‌های سراسر کشور است. از جمله‌ بخش‌هایی که برای پخش درنظر گرفته شده است، نمایش پلی‌بک‌هایی از آداب و رسوم اقوام گوناگون ایرانی است. بخش دیگر برپا کردن سیاه‌چادر است که در نوع خود کاری جدید محسوب می‌شود.

کمایی خاطرنشان کرد: مانند برنامه‌های ویژه نوروزی سیما «نوروز شما» میزبان هنرمندان و ورزشکاران عرصه‌های مختلف خواهد بود. از جمله مهمانانی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد مانی‌رهنما و قاسم افشار خوانندگان موسیقی پاپ و حدیث فولادوند و  رامبد شکرآبی بازیگرانی هستند که حضور آنها در برنامه قطعی شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های  ویژه دیگری طراحی شده است که در این 12 ساعت ارائه خواهد شد. ما در این برنامه درنظر دادیم تا فضایی شاد و مفرح را با در نظر گرفتن آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی به نمایش درآوریم.

لازم به ذکر است؛ عوامل دست‌اندرکار این برنامه عبارتند از: مهرداد کمایی تهیه‌کننده، پویان و احسان کمایی دستیار تهیه، حمید دودانگه مدیر تولید، رضا صفاییان‌پور کارگردان تلویزیونی، حسن فتاح‌ گودرزی، مجتبی اعظم‌پور، بهزاد طیبی و مهدی کاظم‌پور تصویربرداران برنامه.



انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار