امیرغفارمنش بازیگر سریال «بیمار استاندارد» که در نوروز ۹۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد، گفت: این سریال طنز نیست. بلکه مجموعه ای از اتفاقات را روایت می کند که می تواند طنازانه به نظر برسد.

امیر غفارمنش بازیگر سریال «بیمار استاندارد» در گفتگو با خبر نگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره فضای حاکم بر این سریال توضیح داد: این سریال جدا از این که کست خیلی خوبی دارد، به آثار سینمایی از نظر کیفی بسیار نزدیک است.

وی درباره نقش خود در این سریال  افزود: من نقش عموی بهنام (با بازی بابک حمیدیان) را در «بیمار استاندارد» ایفا می کنم. این نقش مثبت است و جز معقول ترین آدم های داستان است. این نقش از قسمت سه به بعد وارد داستان می شود و تا پایان حضور دارد. متن این سریال به طور کلی یک خصیصه مهم دارد. کاراکتر محور است و شخصیت بهنام دست کم ۱۵ همبازی در این سریال دارد.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» همچنین ادامه داد: «بیمار استاندارد جزو سریال های تلویزیونی است که بیننده یک قسمت آن را ببيند ماجرا را دنبال خواهد كرد. سریال برای بیننده قصه تعریف می کند و سریال متفاوتی حداقل در کارنامه کاری خود من است. زیرا من معتقدم همانطور که یک فیلم خوب فیلمی است که حتی نتوان یک سکانس آن را از دست داد، یک سریال خوب هم سریالی است که مخاطب یک قسمت از آن را نيز نبايد از دست بدهد و خوشبختانه «بیمار استاندارد» نيزاین ویژگی را داراست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این سریال کاراکترها کاملا رئال هستند و از تیپ استفاده نشده است. از طرفی نمی توان این سریال را طنز دانست. بلکه مجموعه ای از اتفاقات را روایت می کند که می تواند طنازانه به نظر برسد و به جز نقش یک شعبده باز عمده کاراکترها جدی هستند. یکی دیگر از امتیازات این سریال در این است که با فیلمنامه کامل کلید خورد و بازیگران می توانستند برداشت کاملی از نقش خود داشته باشند.

غفارمنش در پاسخ به این که در شرایط فعلی کدامیک از سریال های طولانی یا کوتاه مدت می توانند بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد، گفت: به نظرم استقبال از یک سریال بیش از آن که به تعداد قسمت ها وابسته باشد، به کیفیت سریال مرتبط است. «بیمار استاندارد» از نظر تكنيكي و فيلمنامه از كيفيت بالايي برخوردار است و مطمئنا مردم در نوروز امسال با كار متفاوتي مواجه خواهند شد.

«بیمار استاندارد» به قلم بهرام توكلي و كارگرداني سعيدآقاخاني توسط مسعود ردايي براي پخش از شبكه سه در مركز گسترش فيلم نامه نويسي رسانه ملي تهيه مي شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار