داور بین المللی هندبال کشورمان گفت: در حالی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به قضاوت می‌پردازیمه متاسفانه نماینده‌ای از کشورمان در این مسابقات حضور ندارند.

مجید کلاهدوزان داور بین المللی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فدراسیون هندبال آسیا به منظور قضاوت در مسابقات باشگاه‌های آسیا از من و موسویان کوبل داوری ایران دعوت کرده تا در اواخر اسفند ماه به میزبانی قطر در این رقابت‌ها شرکت کنیم.
 
وی افزود: متاسفانه در مسابقات باشگاه‌های آسیا نماینده‌ای از کشورمان حضور ندارند و فقط کوبل داوری در این دیدارها به رقابت می‌پردازند.
 
کلاهدوزان در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین طی نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی به عنوان چند کوبل برتر جهان انتخاب شده و در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک ریو 2016 در لهستان به قضاوت می‌پردازیم.
 
در این مسابقات به همراه تیم ملی کشورمان 4 تیم حضور دارند که امیدوارم قضاوت‌های خوبی داشته باشیم.  
 
وی در خصوص عملکرد ایران در سال 94 خاطر نشان کرد: تیم ملی هندبال ایران سال خوبی را پشت سر گذاشت و متاسفانه این اواخر دچار یک نوسان بین انتخابی المپیک و قهرمانی جهان فرانسه شد.
 
متاسفانه اتفاقاتی بوجود آمد که نتوانستیم از پتانسیل هندبال به خوبی استفاده کنیم و تا این لحظه وضعیت سهمیه جهانی هندبال کشورمان مشخص نشده است.
 
داور بین المللی هندبال پایان گفت: امیدوارم با تلاش و کمک رئیس و روابط امور بین الملل فدراسیون بتوانیم حتی در لحظه آخر این مشکل را برطرف کرده و این سهمیه را بدست آوریم و شاهد درخشش هندبال در سطح آسیا و اروپا باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار