تیم ملی هندبال برای حضور در مرحله دوم رقابتهای انتخابی المپیک ریو 2016 اردوی آمادگی خود را به مدت 10 روز برگزار می کند.

ضد و نقیض های برگزاری اردوی خارجی هندبالبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شاگردان عرفان اسماعیلاگیچ در مرحله اول مسابقات هندبال انتخابی المپیک ریو 2016 به میزبانی قطر موفق به کسب عنوان دومی نایب قهرمانی این دوره رقابتها شدند.
 
تیم ملی هندبال کشورمان پس از آن برای حضور در مسابقات مردان( انتخابی جام جهانی فرانسه) به بحرین اعزام شدند، متاسفانه به علت کارشکنی عرب‌ها درسکوی پنجم قرار گرفتند.

ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون هندبال در این باره گفت: فدراسیون جهانی تصمیم به گرفتن وایلد کارت گرفته و انتخابات هنوز برگزار نشده است و مسئولان منتظر برگزاری مرحله دوم رقابت های انتخابی المپیک ریو هستند.

وی همچنین افزود: اگر ملی پوشان هندبال در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشند و بازی شایسته ای برابر تیم های اروپایی به نمایش گذارند شانس زیادی برای گرفتن وایلد کارت و مسابقات جهانی فرانسه خواهیم داشت.

 وی در ادامه اظهار داشت: به حضور در این مسابقات امید داریم و تقاضای ملاقات با فدراسیون جهانی داشته و این موضوع به شدت پیگیری می کنیم تا بتوانیم موفق به کسب سهمیه جهانی داریم.
 
وی در خصوص اردو ملی پوشان اظهار کرد: 2 اردوی آمادگی تیم ملی هندبال برای حضور در رقابت های لهستان مرحله دوم انتخابی المپیک در تهران خواهد بود و دیگر زمانی برای برگزاری اردوهای برون مرزی نداریم.
 
این سخنان در حالی است که برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند، مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال در خارج از کشور برگزار خواهد شد، حال باید دید آخرین اردو حساس ملی پوشان برای امتحان آخرین شانس کسب سهمیه در کجا برگزار می شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، المپیک ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار