نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: خدمت به مردم توسط منتخبین بهترین تقدیر به مشارکت حداکثری و پر شور در انتخابات هفتم اسفند است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد،  ملت ایران همواره در صحنه های انقلاب حضور داشته اند و این ملت شایسته خدمت هستند که اینگونه در صحنه های مختلف مانند انتخابات و راهپیمایی های حاضر می شوند.
وی افزود: خدمت به مردم توسط منتخبین بهترین تقدیر به مشارکت حداکثری و پر شور در انتخابات هفتم اسفند است و مسئولان باید قدر دان عملی مشارکت خوب مردم در صحنه های نظام باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بیان داشت: مسئولان و به ویژه منتخبان مجلس به فکر حزب و گروه خود نباشند و در مسیر خدمت به مردم گام های استوار و محکمی با رعایت اعتدال و روحیه جهادی و همدلی حرکت کنند.
وی به روز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: در شب عید همانگونه که به فکر شادی خود هستیم به فکر شادی نیازمندان هم باشیم و آن ها را نیز در شادی خود شریک کنیم.
آیت الله طباطبایی نژاد بر مصرف بهینه آب نیز تاکید کرد و گفت: مردم در مصرف آب همکاری کنند و مسئولان نیز الگوهای کشت را بر اساس اقلیم تغییر و اجرایی کنند زیرا که سهم بارندگی ها امسال وضعیت خوبی نبوده است. 




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار