شهرکرد؛

انتخابات 7 اسفند، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام

امام جمعه شهرستان کوهرنگ گفت: انتخابات 7 اسفند، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر چلگرد، با تشکر از حضور باشکوه مردم در انتخابات 7 اسفند گفت: به فضل الهی باز هم برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزوده شد و دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند.
 
وی، با اشاره به دو مرحله ای شدن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، افزود: مردم بار دیگر با حضور حماسی در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح و ولایتمدار ثابت خواهند کرد که نسبت به آینده کشور و نظام خود دغدغه دارند.

امام جمعه کوهرنگ، همچنین با اشاره به روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، حفظ منابع طبیعی را وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: منابع طبیعی خدادادی یکی از مهم ترین سرمایه های کشور است که اگر با بهره برداری صحیح، حفظ و صیانت نشود، خسارت های جبران ناپذیری به وجود خواهد آمد.
 
طباطبایی، با تأکید بر این که فرهنگ منابع طبیعی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: مردم باید درختکاری، ایجاد فضای سبز، حفاظت از محیط زیست، حفظ جنگل ها و دیگر منابع حیاتی را وظیفه اسلامی و انقلابی خود بدانند.

وی، در ادامه، احسان و نیکوکاری را یکی از فضیلت های اخلاقی و اجتماعی در اسلام دانست و افزود: جشن نیکوکاری از ارزشمندترین حرکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان است که سبب تقویت همبستگی ملی می‌شود.

گفتنی است: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعه گذشته ۷ اسفند، همزمان در سراسر کشور برگزار شد.  

کوهرنگ، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری، با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمازجمعه ، کوهرنگ ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.