شهرکرد؛

انتخابات 7 اسفند نشان هوشمندی و وقت شناسی مردم

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: انتخابات 7 اسفند نشان داد که مردم هوشمند و وقت شناس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: مشارکت 62 درصدی در انتخابات 7 اسفند، نشان داد که مردم ایران هوشمند و موقع شناس هستند و در مقابل خواسته های دشمنان ایستاده اند.
 
وی، با بیان اینکه نتیجه این انتخابات، تشکیل یک مجلس متوازن و متعادل با منتخبانی از همه طیف های سیاسی در سراسر کشور است، تأکید کرد: منتخبان مجلس شورای اسلامی باید با درک پیام عمومی مردم، به دنبال خدمتگزاری و قانونگذاری باشند، زیرا مجلس جای سیاست بازی نیست.

نکونام افزود: به لطف خدا، در این انتخابات، مجلس خبرگان ارزشمند، مطلوب و قابل قبولی هم شکل گرفت و دشمنان انقلاب اسلامی نتوانستند به خواسته های خود برسند.

وی، از مسئولان و مردم خواست مراقب باشند تا راه نفوذ دشمن بسته شود، چرا که دشمن همچنان دنبال نفوذ در کشور و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در ادامه به هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و همه مردم در حفظ و پاسداشت این نعمت های خدادادی مسئول هستند.

نکونام، با اشاره به تأکید اسلام بر حفظ منابع خدادادی و توجه به درختکاری، افزود: کاشت درخت یک معروف و قطع درخت یک منکر است. 

وی، به هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هم اشاره کرد و گفت: در ایام پایانی سال، باید به نیازمندان کمک کرد.

خطیب جمعه شهرکرد، در خصوص 20 اسفند روز ملی راهیان نور هم تأکید کرد: اردوهای راهیان نور برای کشور یک نعمت است، چرا که یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در اذهان مردم زنده می ماند.

گفتنی است: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعه گذشته ۷ اسفند، همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.